دزدگیر

راهنما خرید دزدگیر بیواز

دزدگیر

راهنما خرید دزدگیر بیواز

دستگاه دزدگیر بیواز مدل BH11 ترکیبی از امنیت، راحتی، نصب آسان و ویژگی های جذاب برای مصرف کننده می باشد. ما به افرادی که قصد مجهز نمودن محل کار یا سکونت خود مانند فروشگاه ها، دفاتر اداری، منازل مسکونی، کارگاه و … را به سیستم دزدگیر دارند، پیشنهاد میکنیم از سیستم دزدگیر مدل BH11 بیواز استفاده کنند. محبوبیت دزدگیر بیواز را می توان قیمت بسیار مناسب نسبت به کارایی و تولید داخلی بودنش دانست. این دزدگیر دارای 24 ماه ضمانت می باشد تا خیال‌تان از بابت کیفیت راحت باشد. دزدگیر بیواز جزو تولیدات داخلی است، و با توجه به قیمت بسیار مناسبی که دارد امکانات زیادی را به شما می دهد.
ویژگی های دزدگیر بیواز BH11:
اولین دستگاه دزدگیر دارای نمایشگر رنگی LCD، هفت خط و چند زبانه (فارسی و انگلیسی)

دارای کیپد پشتیبانی تلفن و سیم کارت

دارای 4 زون سیمی و 30 زون بی سیم

دارای 15 حافظه تلفن کننده برای تماس با تلفن و سیم کارت


ارسال هشدار های صوتی (تماس) و پیامک به صورت انگلیسی و فارسی

ضبط پیام صوتی و دارای بیش از ده پیام صوتی آماده برای انواع رخداد و وقایع

ارسال گزارشات و هشدارهای ورود و خروج، قطع برق، قطع تلفن، خرابی و کمبود شارژ باطری، ورود به منو تنظیمات، باز شدن درب دستگاه و ده‌ها هشدار دیگر

ثبت 20 ریموت 315MHZ با قابلیت تعیین شناسه و نام انحصاری برای هر ریموت

اولین دستگاه دارای قابلیت ثبت ریموت از راه دور

قابلیت کنترل دستگاه از راه دور به صورت پیامکی، برنامه و تلفنی

تنظیم کامل دستگاه از طریق پیامک و برنامه

تنظیم ساعت و تاریخ به صورت شمسی و میلادی به صورت دستی و خودکار

مطاله توضیحات بیشتر در digirano.com/p/beewaz-bh11

۴ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اینستاگرام یک پلت فرم و اپلیکیشن رایگان و آنلاین اشتراک گذاری عکس در رسانه های اجتماعی است که در سراسر جهان محبوبیت دارد. این امکان را به کاربران می دهد تا عکس ها و ویدیوهای کوتاه را با استفاده از یک برنامه موبایل آپلود کنند، به آنها زیرنویس و هشتگ اضافه کنند و با سایر کاربران به اشتراک بگذارند. هر پست توسط یک کاربر در فیدهای دنبال کنندگان آنها ظاهر می شود. اگر کاربر هشتگ یا برچسب جغرافیایی اضافه کرده باشد، برای عموم نیز قابل مشاهده است. مهمتر از آن، کاربران اینستاگرام همچنین می توانند پروفایل خود را خصوصی کنند تا فقط فالوورهای آنها بتوانند پست های آنها را مشاهده کنند. علاوه بر این، مانند هر شبکه اجتماعی دیگری، کاربران اینستاگرام می توانند پست های دیگران را لایک کرده، نظر بدهند و پیام های خصوصی را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

اینستاگرام در مقابل فیسبوک

هنگام در نظر گرفتن منشاء اینستاگرام، کلمه اینستاگرام خود ترکیبی از "دوربین فوری" و "تلگرام" است. نسخه برنامه iOS اینستاگرام در 6 اکتبر 2010 منتشر شد، در حالی که برنامه اندروید در 3 آوریل 2012 منتشر شد. در ابتدا، اینستاگرام فقط اجازه اشتراک گذاری عکس ها را می داد. اینستاگرام در عرض دو سال از آغاز به کار خود، میلیون‌ها کاربر فعال دارد و توجه فیس‌بوک را به خود جلب کرده است که به طور رسمی آن را خریداری کرد.

فیس بوک چیست
فیس بوک با بیش از 1 میلیارد کاربر، محبوب ترین پلتفرم رسانه اجتماعی در جهان امروز است. در سال 2004 توسط مارک زاکربرگ ساخته شد. همه افراد بالای 13 سال با آدرس ایمیل معتبر می توانند به فیس بوک بپیوندند. این به کاربران اجازه می دهد تا پروفایل های رایگان ایجاد کنند، که به آنها این فرصت را می دهد تا با دوستان، اقوام، همکاران و حتی افرادی که این کار را نمی کنند ارتباط برقرار کنند. فیس بوک پلتفرمی است که کاربران می توانند تصاویر، ویدئوها، موسیقی، مقالات و همچنین افکار و نظرات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

اینستاگرام و فیس بوک - تفاوت

وقتی یک حساب کاربری رایگان ایجاد کردید، می‌توانید «درخواست‌های دوستی» را برای افرادی که می‌شناسید (یا نمی‌شناسید) ارسال کنید. هنگامی که آنها درخواست شما را پذیرفتند، در فیس بوک "دوست" می شوید، و این دو نمایه به هم متصل می شوند، که به دو کاربر اجازه می دهد هر چیزی را که دیگری به اشتراک می گذارد، ببیند. کاربران فیس بوک همچنین می توانند اطلاعات خود را در نمایه خود فهرست کنند - به عنوان مثال، چه چیزی در حال مطالعه هستند، کجا کار می کنند، تاریخ تولدشان و سایر جزئیات. این اطلاعات به راحتی برای دوستانشان قابل دسترسی است. کاربران فیس بوک همچنین می توانند بصورت آنلاین با دیگران چت کنند. فیس بوک همچنین امکان تعامل بیشتر بین کاربران را فراهم می کند زیرا آنها دارای ویژگی های بسیاری مانند صفحات و گروه ها هستند.
اینستاگرام یک پلت فرم و برنامه رسانه اجتماعی رایگان و آنلاین برای اشتراک گذاری عکس است، در حالی که فیس بوک یک پلت فرم رسانه اجتماعی رایگان است که کاربران می توانند انواع مختلف اطلاعات و پست ها را با سایر کاربران به اشتراک بگذارند.

نوع پست ها
اینستاگرام امکان ارسال عکس و ویدیوهای کوتاه را فراهم می کند، در حالی که فیس بوک امکان به اشتراک گذاری انواع رسانه ها از جمله عکس ها، ویدیوهای کوتاه و بلند، مقالات، لینک های وب سایت و آزمون ها را می دهد.

حضار
فیس بوک مخاطبان بیشتری نسبت به اینستاگرام دارد. فیس بوک 2.85 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد، در حالی که اینستاگرام 1.074 میلیارد کاربر ماهانه دارد.

رده سنی
اینستاگرام در بین جوانان محبوب تر از فیس بوک است.

نسخه
فیس بوک دارای هر دو نسخه برنامه و وب است، در حالی که اینستاگرام بیشتر به عنوان یک برنامه استفاده می شود.

نتیجه
تفاوت اصلی بین اینستاگرام و فیس بوک این است که اینستاگرام امکان ارسال عکس و ویدیوی کوتاه را فراهم می کند، در حالی که فیس بوک امکان اشتراک گذاری انواع رسانه ها از جمله عکس ها، ویدیوهای کوتاه و بلند، مقالات، لینک های وب سایت و آزمون ها را فراهم می کند. علاوه بر این، فیس بوک مخاطبان بیشتری نسبت به اینستاگرام دارد، اما اینستاگرام محبوبیت بیشتری در بین جوانان دارد. 

اگر به بازاریابی در اینستاگرام علاقمند هستید می توانید مقاله اینستاگرام و بازاریابی اینترنتی را مطالعه کنید. 

 

  • دیجی رانو
  • ۰
  • ۰

نور فراتر از فقط جلوه های بصری (تصویر، شکل، شدت، ادراک، کنتراست و غیره) ایجاد می کند. همچنین اثرات بیولوژیکی و روانی دارد که می تواند بر سلامت و رفاه انسان تأثیر بگذارد. هنگامی که نور از نظر بیولوژیکی بر ما تأثیر می گذارد، می تواند خواب، شناخت، ترشح هورمون و سلامت کلی ما را بهبود یا مختل کند. شدت و رنگ دو عامل مهم هستند که تأثیر زیادی بر عملکرد کاربران در فضا دارند. در حالی که افراد به سازگاری با محیط‌های مختلف شناخته شده‌اند، اعتقاد بر این است که اگر در شرایط خاصی نباشند، بهره‌وری و رفاه عمومی از دست می‌رود. با چند انتخاب هوشمندانه روشنایی، می‌توانید احساس خوبی در طول سال داشته باشید. خانه شما، به شما کمک می کند تا احساس سازماندهی، تمرکز و خوشحالی کنید. بنابراین اگر خانه شما کمی کسل کننده و کسل کننده است، در اینجا چند نکته مفید برای کمک به تغییر این وضعیت وجود دارد.

و قبل از اینکه به فکر نور مصنوعی باشید، بسیار مهم است که از آنچه طبیعت در ابتدا به ما داده است استفاده کنیم. نور طبیعی فواید بسیاری برای سلامتی دارد و اغلب از طریق خانه هایی که با طراحی بد طراحی شده اند، نور طبیعی مسدود یا محدود می شود. قرار گرفتن در معرض نور طبیعی مصرف ویتامین B و D را افزایش می دهد، که هر دو در تنظیم بسیاری از عملکردهای بدن ما مهم هستند. همچنین اگر از سردرد و خستگی چشم رنج می برید، نور طبیعی در واقع دید را آسان تر می کند. نور طبیعی همچنین برای محیط، رفاه شما عالی است، از جنبه طراحی داخلی عالی به نظر می رسد و در هزینه شما صرفه جویی می کند!

مگر اینکه قصد بازسازی خانه خود را داشته باشید، کمی محدود به مقدار نور خورشیدی هستید که به خانه شما وارد می شود، اگرچه تعدادی تکنیک وجود دارد که هنوز هم می توانید برای اطمینان از استفاده کامل از آن استفاده کنید. همچنین می‌توانید از آینه‌ها، سطوح بازتابنده، رنگ‌های روشن در فضاهای روی زمین، دیوار، سقف استفاده کنید تا فضای خود را تمیز نگه دارید. همانطور که قبلاً گفته شد، ما انسان‌ها به نور طبیعی به خوبی پاسخ می‌دهیم، بنابراین اگر در خانه‌تان کمبود نور طبیعی دارید، استفاده از لامپ های روز ممکن است برای شما مناسب باشد. آنها به گونه ای طراحی شده اند که سطح روشنایی مشابهی با نور طبیعی ارائه دهند و در نهایت بیشتر مزایای مشابهی را برای شما به ارمغان می آورند. با این حال، این لامپ ها هرگز جایگزین لامپ واقعی نمی شوند، بنابراین فقط از آنها استفاده کنید و سپس از آنها عاقلانه استفاده کنید مانند زیر از نور شدید استفاده نکنید، از کلیدهای کم نور برای کنترل روشنایی نور استفاده کنید، از لایه هایی از نورها مانند تاکید، محیط، نور وظیفه در فضاها استفاده کنید. از آباژورهای شفاف، شیشه ای، روشن و غیره استفاده کنید تا حس های چند بعدی را در فضای خود متعادل کنید.

 

برای آشنایی با انواع چیدمان کوسن مقاله جدیدترین انواع چیدمان کوسن بخوانید. 

 

  • دیجی رانو
  • ۰
  • ۰

آیا رویای یک آشپزخانه جدید را در سر می پرورانید اما ایده های خلاقانه ای را انتخاب می کنید تا در مسیر درست شروع کنید؟ هنگام انتخاب سبک آشپزخانه و برنامه ریزی مناسب ضروری است. آشپزخانه ها به مرکز نهایی فعالیت در خانه شما تبدیل شده اند و به همین دلیل است که طراحی مجدد آشپزخانه نقش مهمی را ایفا کرده است.

حتی اگر بازسازی آشپزخانه می‌تواند کار کمی دلهره‌آور باشد، اما می‌تواند بسیار مفید باشد زیرا فقط برای نیازهای خانواده برنامه‌ریزی می‌کنید. تعداد زیادی گزینه جالب برای بازسازی آشپزخانه برای صاحبان خانه وجود دارد که از سبک های کلاسیک گرفته تا طرح های آینده نگرانه را شامل می شود. کل ایده های بازسازی کاملاً به تکنیک ها و سلیقه صاحبان خانه بستگی دارد. فقط می توان وسایل، کمدها و میزهای استیل معاصر را نیز انتخاب کرد.

 

ملاحظات اولیه برای بازسازی آشپزخانه

قبل از رفتن به پروژه بازسازی آشپزخانه، شما فقط باید برخی از ملاحظات اولیه را در نظر بگیرید، و این باعث می شود پروژه شما تا آنجا که می تواند بدون دردسر و موفق باشد. بنابراین، همیشه مطمئن شوید که برخی از حقایق را در نظر می گیرید.

طراحی آشپزخانه: یک طراحی خوب و مناسب باید به شما کمک کند تا تصور کنید که آشپزخانه شما در نهایت چگونه به نظر می رسد. و برای این کار باید از یک طراح آشپزخانه مطمئن و راحت کمک بگیرید. اگرچه طراحان آشپزخانه همیشه در تعیین طرح ها به شما کمک می کنند، اما می توانید در این مورد نیز نظر بدهید. شما به سادگی می توانید در طول یک روش طراحی تغییراتی ایجاد کنید تا مجبور نباشید پس از ساخت آشپزخانه جدید خود، تغییرات گران قیمتی ایجاد کنید.

طرح های بازسازی آشپزخانه - شما باید نقشه های بزرگ ساخت و ساز و نقشه های فنی خوب داشته باشید و این امر پیمانکاران را در مورد موارد خاص راهنمایی می کند. کل برنامه های حرفه ای شما راه ارتباط شما با پیمانکاران در مورد آنچه می خواهید به دست آورید است و مبنایی برای قیمت گذاری و هزینه مناسب شرکت ها خواهد بود.

 

لوازم موردنیاز

انتظار می رود که وسایل صرفاً با اتاق ترکیب شوند و همچنین با دقت کار کنند. یکی از حقایق جالب این است که با بازسازی آشپزخانه خود می توانید به ارزش خانه خود بیافزایید و در عین حال می توانید در هزینه های خود نیز صرفه جویی کنید. این لوازم در اندازه های استاندارد یا با تعویض پنجره های آشپزخانه شما ساخته می شوند. وقتی صحبت از بازسازی آشپزخانه به میان می آید، لوازم برقی نقش مهمی را ایفا می کنند و به همین دلیل است که خرید یا تعویض لوازم خانگی باید عالی انجام شود.

 

در نظر گرفتن بودجه مهم است

در زمان های اخیر، لوازم آشپزخانه انعطاف پذیر، براق و همچنین بسیار راحت هستند. اما شما همچنین باید به بودجه نیز توجه داشته باشید. بسته به نیاز، بودجه می تواند به طور گسترده ای متفاوت باشد. اگرچه بودجه بندی یک برنامه عظیم است و به همین دلیل است که با یک طراح آشپزخانه قابل اعتماد و با تجربه بسیار مهم است.

 

 

 

 

  • دیجی رانو
  • ۰
  • ۰

بازاریابی ایمیلی یکی از عناصر استراتژی بازاریابی است. این شامل استفاده از ایمیل برای آگاه نگه داشتن مشتریان در مورد اخبار شرکت، پیشنهادات با زمان محدود، به روز رسانی محصول و موارد دیگر است. وقتی ایمیل به طور موثر انجام شود، یک ابزار ارتباطی قدرتمند است که می تواند با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کند و تلاش های فروش شما را افزایش دهد.

در دنیای دیجیتالی امروزی، کاندیدایی با تجربه بازاریابی ایمیلی می‌تواند برای هر کسب‌وکاری ارزشمند باشد - صرف نظر از صنعت. اگر به بازاریابی علاقه مند هستید، داشتن درک کامل از نحوه عملکرد استراتژی بازاریابی ایمیلی و دلیل موثر بودن آن می تواند به شما در هر حرفه بازاریابی که دنبال می کنید یک مزیت رقابتی بدهد.
آیا بازاریابی ایمیلی موثر است؟
وقتی استراتژی بازاریابی ایمیلی را با انواع دیگر بازاریابی مقایسه می کنید، یکی از موثرترین و ارزان ترین راه ها برای تبلیغ محصولات یا خدمات شرکت شما است. این می تواند به تقویت تلاش های ارتباطی شما، جذب مشتریان و حمایت از تلاش های فروش کمک کند.

اگر هنوز در مورد اثربخشی کمپین های ایمیلی نگران هستید، در اینجا چند واقعیت وجود دارد که باید در نظر بگیرید:
ارزان است
هزینه ایمیل های بازاریابی بسیار کمتر از سایر کانال های تبلیغاتی است و در بیشتر موارد، راه اندازی رایگان است. به عنوان مثال، یک حساب کاربری در Mailchimp به شما امکان می دهد تا حداکثر 12000 ایمیل در ماه را به لیستی از حداکثر 2000 مخاطب به صورت رایگان ارسال کنید. بسته به پلت فرم ایمیل شما، برنامه های پولی می تواند از 7 تا 250 دلار در ماه متغیر باشد. شرکت ها می توانند 30 تا 60 برابر بیشتر برای مواردی مانند تبلیغات تلویزیونی، چاپی یا اینترنتی هزینه کنند.

بازده سرمایه گذاری بالایی دارد.
با توجه به انجمن بازاریابی مستقیم (DMA)، به ازای هر 1 دلاری که در کمپین های ایمیلی خرج می کنید، می توانید انتظار بازدهی متوسط ​​42 دلاری داشته باشید.

هنگامی که صحبت از ROI توسط صنعت می شود، گزارشی از Litmus آن را با جزئیات بیشتری شرح می دهد:

نرم افزار و فناوری: 40:1
آژانس های بازاریابی، روابط عمومی و تبلیغات: 42:1
خرده فروشی، تجارت الکترونیک، و کالاها یا خدمات مصرفی: 45:1
رسانه، انتشارات، رویدادها، ورزش و سرگرمی: 45:1
سفر، گردشگری و مهمان نوازی: 53:1
همانطور که می بینید، شرکت های صنعت مسافرت، گردشگری و مهمان نوازی بالاترین بازده سرمایه گذاری را دارند.

تاثیر گذار است

بر اساس مطالعه ای که توسط McKinsey & Company انجام شده است، بازاریابی ایمیلی تا 40 برابر موثرتر از رسانه های اجتماعی است. همین مطالعه همچنین نشان می‌دهد که فرآیند خرید از طریق ایمیل‌های بازاریابی سه برابر سریع‌تر از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی اتفاق می‌افتد.

در دسترس است.
اکنون 85 درصد از کاربران از تلفن های هوشمند برای دسترسی به ایمیل خود استفاده می کنند، به این معنی که شما این قدرت را دارید که از طریق ایمیل مارکتینگ در 24 ساعت شبانه روز و 365 روز سال از هر کجا که هستند به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید.

در حال رشد است.
در سال 2019، 3.9 میلیارد کاربر ایمیل وجود داشت و پیش بینی می شود که این تعداد تا سال 2023 به 4.3 میلیارد نفر افزایش یابد. این بدان معناست که در چند سال آینده، نیمی از جمعیت جهان از ایمیل استفاده خواهند کرد.

کارآمد است.
به لطف ابزارهای اتوماسیون ایمیل و قالب‌های بازاریابی ایمیلی، تیم بازاریابی شما می‌تواند تنها با چند کلیک ایمیل‌هایی را برای میلیون‌ها مشتری ایجاد، زمان‌بندی و ارسال کند. استفاده از این ابزارها می تواند به تیم شما کمک کند تا هوشمندانه تر کار کند، نه سخت تر.

روابط را ایجاد می کند.

با نمایش مداوم در صندوق ورودی مشترکین، شرکت شما شانس بیشتری برای ایجاد رابطه بلندمدت با آنها دارد. این باعث ایجاد فرصت های بیشتری برای تعامل با برند شما می شود. ایمیل همچنین امکان شخصی سازی محتوای خود را با توجه به ترجیحات هر مشترک ارائه می دهد. به لطف تجزیه و تحلیل ایمیل، شرکت شما می تواند بفهمد مشتری شما کجا کلیک می کند و نوع محتوایی را که بیشتر با آن در تعامل است شناسایی کند. این به شما این امکان را می دهد که محتوا را با رفتار خرید آنها تطبیق دهید.

  • دیجی رانو